tisdag 1 februari 2011

Snart är äntligen denna dagen över!

Det har varit en helt kanon dag igentligen. Mötte upp Nina, Jonny och Vanessa för att sedan ta oss till Lek och Buslandet i Kållered. Sprang runt där ett tag, blev som ett barn igen!
Tillbaka till Kungsbacka för att köpa mat, eftersom det var tomt hemma. Köpte för ca 1300 kronor, jag hoppas detta håller tills jag ska åka...

Tog äntligen mina bilder till mitt Thai Visum, ska åka dit imon och fixa det. Känns skönt.

Men det är ändå så mycket som ska göras så jag blir galen. Det är en elräkning vi väntar på ifrån Norge, jag väntar på mina skattepengar ifrån Norge, jag glömde min norska dosa i Norge så jag kan inte se om jag har fått mina skattepengar, jag måste föra över pengar till Elin, jag måste räkna ut hur mycket Agnes och Sarah ska betala för elen, jag väntar på pengar ifrån Sarah, jag måste boka tågbiljett för jag ska till Elin i helgen, jag måste ringa länsförsäkringar för min reseförsäkring, jag måste handla bikini...

Nu ska jag gå och lägga mig och inte tänka på någonting... Snart sprängs mitt huvud och jag vet att jag stressar upp mig 1000 gånger mer än vad som behövs. Och mitt i allt detta känns det som att mina pengar bara försvinner!
FML!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar