onsdag 2 februari 2011

En tripp till Skaaaauuuunääää kanske?

Biljetterna är bokade på sj.se så till helgen bär det av till Helsinborg, där ska jag mysa med min älskade Elin! Hon åker på måndag natt, på hennes stora äventyr i Afrika!

Idag känns mycket bättre än igår. Solen sken lite imorse så jag tog på mig kläder och gick en runda, halt var det men skönt. Bara känna att man är hemma.
Efter det fyllde jag i lite visum papper, tänkte åka till Göteborg efter promenaden för att fixa visumet men dom stänger klockan tolv där så jag var lite sent ute. Åker tidigt imorgon och fixar det istället, har fyllt i det mesta på pappret men en del frågetecken kvar.
Fixade försäkring också, det blev länsförsäkringar. Det kostade visst lika mycket med länsförsäkringar som med Folksam, men med folksam är det inklusive 45 dagar, det är det inte med Länsförsäkringar. Så jag kommer vara dubbelförsäkrad i 45 dagar! Bra va!

Fick handlat lite smått och gott idag, det är en del som står på listan. Det värsta är igentligen reseapoteket, allt som kan behövas. Listan kan bli lång, men det känns som den börjar gå mot sitt slut!

Imorgon ska jag upp tidigt! Sen ska jag på promenix någonstans i Kungsbacka, där man kan gå utan att ramla och få hjärnskakning. Sen ska jag hem och packa min nya ryggsäck så är jag redo att åka på fredag klockan 12! Yay!

Vi hörs efter helgen.. Och någon dag kommer Roadtrip del 2 komma upp, jag lovar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar