söndag 20 februari 2011

Ingen mat..

¨Det blev ingen mat, bytte om till mindre varma kläder (Varför vet jag inte för man svettas lika mycket i vad du än har på dig) och knallade ut på gatan. Folk folk folk överallt! Det är inte riktigt vad jag är van vid.
Kanske är att överdriva men sist jag var i Thailand så var jag oftast själv i 7eleven butiken eller när jag skulle gå och äta.
Här var det fullt med folk överallt, jag blev nästan lite rädd. Men efter en halvtimmas promenad i en autobahn av svenskar och norrmän så stog jag så snällt i 10 min i kö på 7eleven med en vatten flaska och en öl.

Så nu sitter jag i ljuvligt sällskap, mig själv, och dricker en kall öl medans fläkten i taket förgäves försöker att göra mig svalare.
Men, jag klagar inte, jag njuter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar