torsdag 17 februari 2011

2 dagar kvar..

Har varit överallt och ingenstans idag, först hittade jag inte mitt Ica kort, sen trodde jag att jag hade glömt mina visum bilder hos Sara, sen hittade jag inte min kamera.
Och såklart när jag var ute och gick en promenad med syster klarade jag inte ens av att hålla båda fötterna på marken.
Jag har inte nerver till det här.
Men jag hittade både Ica kortet, bilderna och kameran. Fick även betalat mina bikinisar, men väntar fortfarande på min dosa ifrån Norge.
Får jag inte den så är det ganska många tusen jag inte kan använda. Får ringa ett samtal imorgon se vad dom kan göra.

Ryggan är packad, ska knö ner några små saker till. 14 kilo är den uppe i nu, vilket vad jag har läst är ganska mycket.
Men trots det är den väldigt bekväm på, problemet är bara att få den på för det är remmar överallt!
Skönt att inte flyga så mycket med den, man måste tänka på ett helt annat sätt när man packar den.

Nej, nu ska jag surfa runt lite på tuben sen blir det sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar