måndag 14 februari 2011

Resfeber..? Äntligen!

Jag har inte haft någon vidare resfeber, jag överdriver om jag säger att jag har det nu men jag vill ha det.
Är faktiskt inte det minsta orolig över någonting, det känns som att allting är fixat. Men nu vill jag verkligen åka, läser  runt på nätet om alla andra som ska iväg! Så förut kom ett litet pirr i magen!

Idag kom mina bikinisar, eftersom jag inte har en enda sedan innan så har jag köpt 3 stycken nya och alla passade som handen i handsken!
Packade min ryggsäck, och jag måste bara säga att jag ääääääääälskar den!! Provade den och ändrade på snören och remmar och till slut satt den riktigt bra.
Jag måste skryta om att jag är väldigt bra på att packa, den är knappt full och det enda som ska ner mer är några underkläder, en mapp och ett par linnen.
Kanske inte är bra packnings teknik, jag har väl helt enkelt inte med mig massa skit. Jag ska ju trots allt till värmen så tjocka kläder och smink är inte att tänka på.
Det som tar störst plats är tvål, shampo, balsam, alla 3 olika solskyddsfaktorer, plus apoteket med alla tabletter, krämer, droppar etc.

Kommer landa ganska sent på söndag kväll, efter 18 någon gång är jag i Krabi. Har bokat hotell så åker med båten dagen efter till Mammsen på Lanta.
Dom närmsta veckorna kommer det bli semester på högsta nivå. Sol, bad och fest! Har pratat med några tjejer som är där samtidigt så det blir väl några turer ut till olika öar.

Jag håller på att säga hejdå till alla här hemma, hade middag i lördags där många av mina tjejer kom!
Sa hejdå till Elin förra söndagen, var hos mormor igår och sa hej. Denna veckan blir det mys med dom närmsta för sen är jag inte hemma förens i Juni!
Och då blir det ju Norge med en gång igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar