fredag 11 februari 2011

Om en vecka är det en dag kvar..

Jahopp! Då var "allt" fixat. Jag har nog sagt det 134 gånger men i verkliga fall så är det inte så. Men nu har jag nästan fixat allt.
Visum är fixat, försäkring är betalad, allt på listan är av bockat förutom Mygga-medel.
Nu är det bara smågrejer att fixa, typ rensa datorn på filmer jag har sett och inte sett, fixa musik, lägga iordning allt jag ska ha med mig, kopiera viktiga papper och scanna in i en dator nånstans.
Var på Ullared igår och där fick jag köpt det sista jag behövde! Hänglås, Mp3.... linnen... Skit? Solskyddsfaktor, aftersun, vattenfast mascara.. Ja ni förstår.

Imorgon blir det middag och mys här hemma och antagligen en liten svängom på stan!

Ja, det är inte så mycket som händer igentligen. Jag ordnar med papper, träffar kompisar och bara har det skönt av att inte jobba! Har nog inte riktigt förstått att jag har semester till Juni...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar