torsdag 20 januari 2011

Dagarna kommer och dagarna går..

Det blev ett snabbt men trist avsked av Elin i lördags, jag saknar henne redan min lilla pärla. Vad hade jag gjort här utan henne?

Sarah och Agnes bor här fortfarande, och vad hade jag gjort utan dom? Dom är helt underbara och gör min värld till ett bättre ställe.
Vi har hittat på en del den senaste tiden. Förra veckan hade vi räkfrossa och gottade oss med räkor och god sallad.
Jag och Elin hade myskväll i fredags med tacos och film!
I söndags blev det en lång förmiddag på gymmet med Magdans och AfroDance, hur kul som helst med Afrodansen! På kvällen gick vi på bio i Tönsberg tillsammans med Lars, Micke och Michell.

I måndags styrde vi bilen mot Strömstad. Agnes var tvungen att fixa nytt pass eftersom hon skall åka till Usa som Aupair. Eftersom båtarna är inställda åkte jag och Sarah med och höll Agnes sällskap.
Vi tog en liten spontan tripp till Oslo efteråt eftersom kollegorna hade gett oss besked om att dom skulle äta middag där och ha det trevligt.
Det blev en sen natt, vi gick och la oss klockan halv 5, två timmar senare satt jag i bilen och körde mot Sandefjord.
Jag var lagom hemma till att gå till jobbet! Det är härligt att vara ung!

Det har inte hänt mycket mer, vi har det bara riktigt trevligt och myser varje dag. Jag hjälper Agnes en del med Usa och jag fixar själv lite inför min egen resa.
Ryggsäck och solglasögon är hemma och säkra. Skypade med pappa förut då han visade upp allt så fint, och han passade väldigt bra i båda solglasögonen!










Sandefjord-Strömstad-Oslo. Fortsättning följer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar